دل موزیک

دانلود مرورگر کروم Chrome Browser v53.0.2785.97


دانلود مرورگر کروم Chrome Browser v53.0.2785.97

 

 

دانلود مرورگر کروم Chrome Browser Beta | مرورگر سریع گوگل

شرکت گوگل به تازگی مرورگر کروم Chrome Browser را برای اندروید به روز کرده است. این مرورگر برنامه ای عالی برای دستگاه اندرویدی شما می باشد که می توانید هم اکنون آخرین نسخه آن را از اندرویدیها دریافت کنید.

مرورگر کروم Chrome Browser با تمام نسخه های اندروید سازگاری کاملی دارد و میلیون ها بار دانلود و نصب شده است. با برنامه گوگل کروم با سرعت بالا به مرور صفحات در دنیای وب بپردازید و ۵۰% در ترافیک مصرفی خود صرفه جویی کنید.! مرورگر کروم Chrome Browser امنیت، سرعت بالای بارگذاری صفحات، امکان تماشای ویدیو و رابط کاربری زیبا و کاربر پسندی دارد.

برنامه Chrome Browser سازگاری کاملی نیز با مترجم آنلاین گوگل دارد، به طوری که می توانید هنگام مرور صفحات انگلیسی با این مرورگر آنها را به فارسی ترجمه و مشاهده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار کاربردی مرورگر کروم، قابلیت سینک (همگام سازی) با مرورگر نصب شده در دیگر دستگاه های شما از جمله لپ تاپ است که به شما این امکان را می دهد که بطور مثال اگر در حال مشاهده یک صفحه در لپ تاپ هستید، بتواند با یک کلیک همان صفحه را در موبایل خود باز کنید و به کار خود ادامه دهید.

کروم مرورگر رسمی شرکت گوگل است و طبیعتاً یکی از استاندارد ترین و بهترین مرورگر های اندروید به شمار می آید.


صفحات سایت

صفحه قبل 1 صفحه بعد



تنظیمات قالب
باز شدن لینک ها در نیو تب :
بکگراند سفارشی :
ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس